عروس البحر الأبيض

عروس البحر الأبيض

Tuesday, April 14, 2009

نتيجة الترم الأول

الحمد لله ... أنا انقطعت عن الكلية تقريبآ أسبوع ومحضرتش آخر إمتحان ( كنترول ) ولما رجعت النهاردة بعد ما الأمور هديت، ربنا بعتلي هدية ( على حسي على رأي صحباتي ) والنتيجة طلعت !!!!ء

الحمد لله، السنة اللي فاتت في الترم الأول كنت جايبة 4 إمتياز، واحد جيد جدآ وواحد جيد ( في البرمجة )، وكنت مرضية أوي أوي ... الترم التاني ( مع إنني عملت الزايدة وغبت شهر ونص ) جبت 5 إمتياز و واحد جيد جدآ ( بردو البرمجة ) .... ء
أما السنة دي فكانت المفاجأة: 4 إمتياز وجيد جدآ في البرمجة ( مصممة ) وال " دسكريت " ... أكيد انت عمال بتقول ماشاء الله ودحيحة والكلام دة، بس لو شفت مستوى الدفعة، هتعيط عليا !!! ما شاء الله !!! كلهم شدين حيلهم أويييييييييييييي !!! تقريبآ 15 واحد جايب كله إمتياز !!! تخيل ؟؟؟ سبحان الله ... يعز من يشاء ويذل من يشاء ... ء

قدر الله وما شاء فعل ... اللي مضايقني ما دام ناس كتييييييييييرة أوي مستواها أعلى من الأول بكثييييييير، ليه أنا ما كنتش منهم ؟؟؟ الحمد لله، إن شاء الله خير ... أكيد ربنا ليه حكمة ... أكيد أنا كنت مقصرة أوي .... المفروض الظروف اللي أنا فيها واللي دائمآ بتحجج بيها تخليني أبقى أشطر وأقوى .... ء

لأ، واللي مستفزني فعلآ إن أقل درجة عندي من أول ما دخلت القسم هي البرمجة دائمآ .... اللهم رضني بقضائك حتى أعلم أن ما أصابني لم يكن ليخطؤني وأن ما أخطأني لم يكن ليصيبني

وارجع أقول
Success is NOT final, failure is NOT fatal,
It is the courage to continue that counts ....

أيوى، وهنشوف مين هيستمر إن شاء الله .... إلهي أنت تعلم كيف حالي ... ء

No comments:

Post a Comment

comments are always welcomed :)