عروس البحر الأبيض

عروس البحر الأبيض

Wednesday, May 27, 2009

anonymous il maradee :P

Dear Anonymous :)

دلوقت wymbأديني غيرت أهو .... سيبينا من

عرفت إزاي انت مين ؟؟ عشان بقالك فترة مش بتحطي كومنت على حاجة ولا بتدخلي على البلوج بتاعي فقلت
متضايقة من البلوج عشان بقيت بشتكي فيه من كل حاجة أو لسة زعلانة مني :| ) ... مع إني يعني صالحتك وجبتلك شوكولاتة كبيرة من اللي بحبهم أوي ( وانت عارفة الشوكولاتة بحبها قد إيه بس أكيد بحبك أكتر :) ) .... واللي خلاني أتأكد كمان انك كنت في الكلية بتعلقي على البلوج بتاعي وكأنك انت فعلآ اللي كتبة الكومنت وقاعدة بتقولي مش هقول أنا مين ( أصلآ مين يعني هيخش عليه ؟؟؟ ).. ماشي يا ستي، المهم متكونيش زعلانة ( أنا مشكلتي دائمآ بعتذر سواء غلطانة ولا لأ ولازم أغيير الحاجة دي بسرعة عشان كتير أوي الناس بتحسب إني بعتذر عشان غلطت وأنا فعلآ مبكونش عاملة حاجة ) ... ما علينا، عالعموم، اعتذاري ما يغلاش عليك :) .... أما عن موضوع انني بتكلم بصيغة المذكر فدة مش معناه إنني بكلم ذكر يا ستي ( عشان الشبهات بس ;) ) دة معناه بني آدم أو شخص ( يعني مافيش حاجة اسمها شخصة
wymb
عشان لما كنت بتكلميني في موضوع
وقلت شخص، حسيت انك اتضايقتي
فأنا عوزاك تعرفي ان كلمة شخص بتنفع لمؤنث ( باللغة العربية الفصحة طبعآ )

أنا نفسي أفهم ماجيتيش النهاردة ليييييه ؟؟؟ يا بنتي دة كان دوام كامل من 10 ل 5 !!! الحمد لله استفدت أوييييييييي بجد ربنا يكرم المعيدين أويييييييي ... ويا رب ان كنت ترى خيرآ في إسلام الباش مهندس مايكل، اجعله يسلم ... أصل خسارة انه يفضل نصراني كدة ....
حسيت ان كل حاجة بتوضح وزي ما قلتلك عشان مالاقيتش حد يساعدني في موضوع الرسمات الأخيرة وماحضرتش السيشن بتاع زميلنا ، اعتمدت على نفسي بعد الله واجتهدت والباش مهندس مايكل أصلآ ساعدني أوي والحمد لله ربنا بيعوض وبقيت برسم حلو وفاهمة أنا بعمل إيه ....
أنا متفائلة خير أوي من الكونترول والسيستم بروجرامنج والنيوميريكال ... ربنا يستر ( ان شاء الله التفاؤل ينفع )
غار .... لوووولwymb سلام عشان شكل
شدي حيلك وركزي وافتكري اللي دايمآ بقولهولك انت والبنات، ربنا يوفقنا يا رب ويفتحها علينا ... ادعيلي ربنا يسهل أمور حياتي كلها والناس ماتفهمنيش غلط وتحسن الظن بيا وتلتمسلي الأعذار عشان دة اللي أنا بعمله معاهم والله ...ء
هتبقى مضحكة أوي لو مش انت أنونيمس .. أصلها أكيد مش .......... أمال مين ؟؟؟ خليك صريحة وبلاش كذب
:P

1 comment:

Anonymous said...

oh ya wymb !!!

I just wanted to tell u in fi3lan, lama il wa7id yirakiz 2wee 3ala hadafo, mish by7is bi ay alam momkin ywagho fil sikka ... :) mithal so3'ayar, inaharda ana wa2fa min 11 illa rob3 li 4 motawasil ma2a3adtish 3'er ta2reeban 5 minutes fil nos bas fi3lan ma7asitsh wala a5adt balee illa lama rawa7t wi la2eit nafsee mish 7assa briglee ... il7amdulla, ana fi nos il wa2t ta2reeban, ro7t asalee il dohr, wi lafeit 3al kolya kolaha 3shan ala2ee masgid maftou7 ( wi rbina ysami7hom :| , bardo mala2itsh :( ) fa da momkin sa3id wi garra il dam fi riglee shwaya ....
حقآ، من عرف عظم الأجر، هانت عليه مشقة الطريق

rbina ysahil 3aleina kol il toro2 wysa3id kol illi 3andohom hadaf willi ma3andohomsh, y5aleehom y7otto hadaf wywafa2hom ywsalolo bardo :) .... :)..... :) ..... smile, it's free, smile, it's Sunnah :) ..... :) ......

Post a Comment

comments are always welcomed :)