عروس البحر الأبيض

عروس البحر الأبيض

Friday, November 12, 2010

:) Thank you ! :)


بفتح إيمايلي من شوية بلاقي من موقع قناة الجزيرة للأطفال جيلي كارت من مجهولة ... المهم الكارت دة فيه كل سنة وأنا طيبة بمناسبة يوم ميلادي اللي هيكون أول يوم في امتحانات سنة رابعة ويوم امتحان السوفت وير إنجنيرينج بالتحديد لو ربنا كتبلي عمر أكمل ال21 سنة دول :) .. المهم الكارت فرحني أوي وخلاني أعيط جامد أوي أوي .. أنا مش بحتفل بأيام الميلاد عشان حرام بس مجرد إن حد كدة يفتكر يوم ميلادك من قبلها بأسبوع ويبعت كارت حاجة مؤثرة أوي :(( ... أكيد دي واحدة من صاحباتي عشان حافظة يوم ميلادي وعشان مالياهولي
:) smilies :)
يعني هي عارفة إنه رمزي :) ء
ربنا يخليك ليا يا رب ويوفقك ويسعدك، بس مش كنت تقولي انت مين عشان أشكرك :) ؟؟؟
A screenshot of the card

---------------------------
فجأة كدة بعد زعل وغيظ لفترة عشان حاجة كان نفسي فيها وناس كتيرة أوي قالتلي إني أستحقها بس ربنا ما كتبهاليش، فجأة تخيلت لو كنت فعلا أخدتها، كنت هبقى عاملة إزاي ؟؟؟ ... كان زماني بقيت في فتنة عظيمة أوي أوي ، يعني كنت هكون مفتونة أوي بسبب الحاجات اللي هتترتب بعد أما أخدها بس ربنا الحمد لله حفظني من كدة عشان أنا ديما بدعيه يحفظني :) ... اللهم لك الحمد ... (وعَسَى أَن تَكْرَهُوا شَيْئًا وهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ وعَسَى أَن تُحِبُّوا شَيْئًا وهُوَ شَرٌّ لَّكُمْ واللَّهُ يَعْلَمُ وأَنتُمْ لا تَعْلَمُونَ)، فعلا والله أنا لا أعلم شيئا أمام علم الله وتدبيره ... كل حاجة خير يا فدوى سواء عرفتي السبب اللي ربنا منع عنك الحاجة دي أو ما عرفتيش، لازم تثقي وتتأكدي إن دة الخير .. ودة ينطبق على كل حاجة كان نفسك فيها وربنا لسة ما ادهالكيش أو مش هيديهالك خالص، هو أعلم :) ... الحمد لله :) ء

1 comment:

Anonymous said...

هو انت ؟؟؟ لووول !! أنا قلت كدة بردو ، انت صراحة أول احتمال جه في عقلي بس مش هظهر تعليقك عشان موضوع الريجيم بس أصلك عارفة الناس
;-)
على فكرة يعني، اللي أنا أعرفه إن انتم اللي المفروض تجيبولي التورتة مش أنا ... يللا بقة، ما تنسيش تتوصي بال شوكولاططططة، ما انت عارفانيييي
:D
وما تخافيش، ليك حتة إن شاء الله، بس المهم تجيبوهالي الأول
:P

Post a Comment

comments are always welcomed :)