عروس البحر الأبيض

عروس البحر الأبيض

Thursday, May 12, 2011

الانتفاضة الفلسطينية الثالثة


حبيت أسجل اللحظات التاريخية دي

أنا مش مع الزحف إلى فلسطين دلوقت لإنه لا يعتبر جهاد طبقا لأحكام الشريعة وما ينفعش أصلا نروح نواجه عدو معاه أسلحة كيميائية بهتافات، بس أنا مع الانتفاضة للشعب الفلسطيني نفسه داخل فلسطين ومع الدعاء لهم ... ربنا ينصرهم يا رب

بكرة وبعده وبعده ثلاثة أيام لنصرة فلسطين وتحرير الأقصى إن شاء الله
جمعة النفيــــــــر 13-5
سبت الزئيــــــــر 14-5
أحد التحريــــــــر 15-5


الجمعة (بكرة) هيكون في صلاة فجر مليونية في جميع الدول العربية إن شاء الله

فاكرين الصهيونية اللي قالت "لن ينتصر المسلمون علينا حتى يكون عددهم في صلاة الفجر مثل عددهم في صلاة الجمعة" ؟؟؟ طبعا هي قصدت لما يرجعوا حق الرجوع إلى الله، أصل اللي بيصلي الفجر في وقته دة أجره رهيييييب (هبقى أكتبه بعدين إن شاء الله) وكمان أصلا من علامات النفاق عدم صلاة الفجر في وقته (في المسجد مع الجماعة للرجال وقبل شروق الشمس للنساء) ... ولازم كل يوم يتصلى الفجر، مش بس بكرة

:) أماكن صلاة الفجر المليونية - في الإسكندرية: مسجد القائد ابراهيم طبعا

أخي أنت حرٌ بتلك القيود


في ناس كتيرة من الدول العربية هتزحف لفلسطين وهيكون في أسطول الحرية 2 من تركيا إن شاء الله ... نفسي أكون معاهم أوي أوي، ربنا يثبتهم ويحفظهم يا رب ويشل إيد اليهود قبل ما تتمد عليهم أو تؤذيهم

وهيكون في مظاهرات أمام السفارات الإسرائيلية في كل الدول العربية إن شاء الله

يا رب حرر المسجد الأقصى وارزقنا الصلاة فيه قبل الممات

هنا كل تفاصيل الانتفاضة، بس يا ريت تكتم الصوت عشان فيها موسيقى في الخلفية

1 comment:

The Trader said...

بجد الانتفاضة لو مشيت زي الي انا نفسي فيه يبقي بجد بجد اسرائيل نهايتها قربت ولو حتي مش نهايتها يبقي القدس بتاعتنا ان شاء الله :) ..
لكن خوفي كله من التسرع .. التسرع دايما بيودي في داهية ..
اسرائيل يوم الاحد مش قادر اقولك ممكن تعمل ايه . الي خلي بشار والقذافي بيموتوا في شعوبهم بالصواريخ ايش حال اسرائيل بقي هاتعمل ايه !! ..

خايف يمحوهم :( ... والقوات المسلحة المصرية مش وقته انها تساعد بكل قوتها لانها مشغولة بالي بيحصل وده الي انا مرعوب منه .. لان الانتفاضة عاملة امل كبير علي مصر :( .. وموضوع اعتذار الشيخ حاتم فريد عن الصلاة الفجر في القائد تقلق :( ..

بس بعيدا عن الموضوع نفسي ياخدوا الموضوع بتجهيز واستعداد تام عشان يقدروا ان شاء الله يكملوا :) ...

شوفي ده موقعهم :)
http://www.3rdintifada.com/
وده لو عايزة تحطيه علي البلوج بتاعك :) ..
http://www.3rdintifada.com/siteShare.php

انا نفسي اعملهم اي حاجة بس مشكلتي اني في البيت ! وما ينفعش اروح معاهم :( .
شكرا علي البوست الجميل :)

Post a Comment

comments are always welcomed :)