عروس البحر الأبيض

عروس البحر الأبيض

Thursday, August 29, 2013

I am THE CALLER !! :(


كتير أوي قالوا إنها " ورداية تحلم تقطفها " .... وسابتهم كلهم ...... أدي الوردة دبلت ، كلكم افرحوا بقى :) .....
----------------
ربنا بيهيأني لحاجة كبيرة ؟؟؟؟؟ كفاية إن تكون الحاجة دي رفعة في درجات الجنة ..... يا ترى رفعة ؟؟؟؟ ولا غضب ؟؟؟؟؟ 
--------------
أنا السبب .......
--------------
خلي اسمي ينفعني .... خلي ال "فِداء" ينفيني ويصفي آخر بقايا موجودة فيا .... خليني عايشة للناس وناسية نفسي .... أنا اللي جبته لنفسي ..... أستاهل كل اللي يجرالي بقى ...... خليني أتعلم بجد وأوافق على أي حاجة وخلاص .... أطلع نفسي من الدوامة دي ..... أنا اللي كنت فاكرة إني هقدر ..... يااااه ، طلع الموضوع صعب أوي .... شبه مستحيل ..... لا ، دة المستحيل بعينه ....
يا الله !!! أكيد ذنوبي تخطت ذنوب الناس عشان كدة بيحصل معايا كل دة ..... يا رب يكون تكفير .... بجد أنا راضية .... اللهم العافية .... طلعني من الدنيا دي على خير في القريب العاجل .....
حياتي كلها لخبطة ..... 
أموري كلها ملخبطة .....
يااااه ، حتى أتفه الحاجات .....
الحمد لله .... والله مش بشتكي يا رب :(  " إن لم يكن بك علي غضبٌ فلا أُبالي " ....
----------------
تهويل للأمور وتكسير لبقايا كنت بحاول أحافظ عليها ...... أستاهل ..... افرحي بنظرياتك وأملك وقراءاتك ..... خليهم ينفعوك ....
----------------
Beautiful :(


No comments:

Post a Comment

comments are always welcomed :)