عروس البحر الأبيض

عروس البحر الأبيض

Wednesday, May 8, 2013

تكريم المشاريع الفائزة


الواحد لما يبدأ يعد ويركز على النعم والعطايا، بيتعب من كترهم ... اللهم لك الحمد حتى يبلغ الحمد منتهاه :) .... عشان كدة قررت أعمل label جديد اسمه gratitude فيه كل حاجة حلوة تحصل لي عشان كل ما أحزن أو يجيلي اليأس، أقرأهم كلهم وأشكر ربنا إن في أيام كتيرة أوي حلوة أنا بنساها وقت الإبتلاء ....

النهاردة كانت حفلة تكريم المشاريع اللي كسبت في مادة الحاسب، وحضرت الوكيلة وناس تانية من الإدارة ..... 
بدأنا الحفل بقراءتي للقرآن :) .... قرأت نهاية سورة الزمر "وسيق الذين اتقوا ربهم إلى الجنة زمراً" :( ... أيات بتقشعر ..... ربنا يتقبلها مني ويحفظ علي حفظي :(
ويجعلنا من اللي بيقرأوا وبيرتقوا :( مش من اللي بيقرأوا والقرأن بيلعنهم .... 

بعدين بدأوا يكرموا ....
بدأوا بفئة الكارتون ....
والمركز الأول :) ....
أنا وطالباتي :)
الحمد لله حمداً كثيراً طيباً .....
دة على مستوى آلاف الطالبات (مش فاكرة 8 ولا 9 ألف)  :) ....


الوكيلة قالت لي "حسبتك طالبة !! مش باين عليك خالص إنك معلمة !" الحمد لله :) .... ما شاء الله، اللهم بارك !! :)  حلو الواحد يفضل باين صغير ، ربنا يجعل عمرنا في طاعته ويختم لنا بالصالحات ...

بعدين كرموا اللي عملوا workshops لتعليم برامج للطالبات .... 
أنا كنت عملت ورشة عن ال video studio اللي هو بيصنع فيديوهات (زي الموفي مايكر بس متطور عنه أوي أوي وأروع منه)


لسة إن شاء الله يوم الحد تكريم كل الأقسام (حاسب، رياضيات، صحية، مهارات) وهنتكرم تاني إن شاء الله عشان حصلنا على أحد المراكز الخمسة الأولى على كل المشاريع بجميع الفئات !!!.....

الحمد لله الذي بنعمته تتم الصالحات :) ...

صحيح النجاح مش مش مش بالشهادات ، بس بردو إحساسها حلو :)

No comments:

Post a Comment

comments are always welcomed :)