عروس البحر الأبيض

عروس البحر الأبيض

Thursday, June 3, 2010

I AM SOOOO PROUD, I FEEL LIKE CRYING!!!

دي صورها وهي صغيرة عشان ما حدش يتخض وما ينفعش أحط الصور وهي كبيرة عشان الرقابة


يا الله !! بجد أنا قاعدة بطير فوق خالص ومش عاوزة أنزل على الأرض تاني أبدا
ما شاء الله الله أكبر اللهم لا حسد

يا رب احفظها من عيون الناس وأحقادهم يا رب وحقق لها كل اللي نفسها فيه وزيادة
يا رب من نجاح لنجاح أعلى

أختي يا ناس الأولى على كلية الطب !!! ما شاء الله، الله أكبر

أختي لولي حبيبة قلبي وأمي التي لم تلدني اتكرمت امبارح عشان طلعت الأولى على كلية الطب اللي هي فيها
ما شاء الله، بقالها 6 سنين بتطلع الأولى كل سنة
الله أكبر ، بجد فرحتني أوييييييييييييي

أنا كنت في حالة زعل فظيعة وقلت يا رب نفسي أسمع أي خبر مفرح أوي يطلعني من اللي حصل
وأختي الحمد لله اتكرمت امبارح على إنها الأولى على دفعتها لمدة 6 أعوام متتالية

يا رب احفظها من كل سوء
وعقبال ما أفرح بباقية أخواتي وأخويا يا رب يا رب يا رب
سبحان الله، كإني أنا اللي اتكرمت .... كان نفسي أوي أكون معاها
الحمد لله على كل حال وإن شاء الله أكون معاها في المرات الجية

يا رب احفظها واسعدها وحقق لها كل اللي نفسها فيه
I cant express my happiness
I told her Allah will give u more than anyone else, I never lost hope and always filled her with it
أيوة ربنا هيعوضها أكثر من أي حد تاني وهتشوف إن شاء الله
دي مجرد البداية يا حبيبة قلبي وإن شاء الله اللي جي أحسن
الصور كلها على الفايس بوك بس طبعا مش هقدر أحطها هنا عشان الرقابة
أختي يا ناس الأولى على كلية الطب !!! ما شاء الله، الله أكبر

No comments:

Post a Comment

comments are always welcomed :)