عروس البحر الأبيض

عروس البحر الأبيض

Wednesday, October 27, 2010

الطالبة المثالية !!!؟؟؟



الظاهر إن الواحد حتى بعد أما ساب الجروب بقاله أكتر من سنة ونصف وبطل يبعت إيمايلات خااالص مش هيرتاح من الناس اللي في الدفعة اللي ما بتصدق تلاقي أي حاجة تتكلم عنها ... حسبي الله ونعم الوكيل
على فكرة، أنا أصلا الموضوع دة مش فارق معايا ولا عاوزاه بس في بنات هي اللي قالتلي وشجعتني إني أودي السي في بتاعي وما كانوش عارفين إن الموضوع فيه انتخابات (ودلوقت بعد أما الموعد عدى جيين يقولوا إن الموضوع محتاج انتخابات من الدفعة :) بس أصلا ما حدش من البنات اللي كلموني فاهمين إزاي الولاد هيرشحوا البنات وفي بنات مش بتتعامل مع الولاد خااالص ... ما علينا، الموضوع سخيف ومش مستاهل بس زي أي حاجة تانية بتحصل، لازم يكبر مش فاهمة ليه :( ) .... اللي متضايق مني بقة يروح يطلع غله في حاجة أو يرشح نفسه بس يا ريت يسيبني في حالي، أنا حرة أعمل اللي أعمله طالما لم أضر حد وطالما في ناس عاجبها اللي بعمله والحمد لله أنا مش بعمل حاجة غلط :) ء

بعدين أنا أصلا ما كنتش عاوزة حد من الولاد يعرف إني قدمت السي في عشان في ناس مش هخلص من كلامها (على إيه رشحت نفسها ولا شايفة نفسها ولا مثالية على إيه وهلم جرة :) من غير ما يعرفوا إن في ناس عاوزاني فعلا الحمد لله :) ) بس سبحان الله، "لا يمنع حذر من قدر"، شاء الله أن يذكر المندوب اسمي في الفصل وبعدين مرة أخرى على الجروب ويعرف الجميع ... الموضوع مش سر ولا حاجة بس طالما الموضوع دة أكتر البنات شجعوني عليه والباقيين مش فارق معاهم، مال بقة الولاد بالطالبة المثالية ؟؟؟ وأصلا ممكن يقيسوا مثالية البنات على أساس إيه ؟؟؟
ما علينا :) ء
(وما يضر البحر أمسى زاخرا *** أن رمى فيه غلامٌ بحجر)
-------------------------------
واحدة في العيلة بتقولي إنها خلاص امتحنت في ال"أي سي دي إل" وبقيت زيي، يعني مش أنا الوحيدة في العيلة اللي كمبيوتر !!!!ء
ههههههههه!! ياااااه، كإني بقالي 3 سنين باخد في أي سي دي إل ... يرحم أيام البروجكتس اللي مش بننام بسببها والشيتات والأساينمنتس وحرقة الدم والقعاد في محاضرات مش مفهومة ومالهاش أي معنى

---------------------
واحد في الدفعة مسمي نفسه
hopeful
على جهازه
وشغال يخطط في ال
pdfs
اللي على
dropbox
والبنات كلها بتحسبه أنا وجيا تقوللي ما أخططتش عشان الناس ما تقعدش تقول أنا ذاكرت إيه وما ذاكرتش إيه ... أولا، دة مش أنا، هو إنسان أو إنسانة استخدم أو استخدمت جزء من اسمي ومش عارفة السبب لإني
hopefulhopes
ومش
hopeful
ثانيا ، حتى لو أنا، فأنا ما يهمنيش مين يعرف أنا ذاكرت إيه ولا عملت إيه في حياتي، بجد ما عدتش فارقة معايا الناس دي خااااالص الحمد لله، اللي في نفسه حاجة خليه يقولها، لا هو هيستفيد ولا أنا هتضر بإذن الله ثما يعني ما شاء الله إحنا في دفعة على الأقل ربعها بيذاكر أول بأول (يا رب أبقى زييهم) فمجتش على
hopeful
يعني :) ء
ما علينا

4 comments:

Anonymous said...

:D enty mota2kda en dof3tek di rab3a kolia wla rab3a ebtda2y :D seebk menhom maday2eesh nafsk tol manty sa7 5alas :) bs enty fe3lan talba methalia ya Fadwa msAllah hwa yenfa3 7d mn dof3at tanya ysawat :)

Anonymous said...

:P
loool
هما حبة ناس بس اللي كدة عشان ما أكونش بعمم وبظلم حد ... ربنا يهديهم ويسامحهم بقة، هنعمل إيه بس
أنا عندي إحساس رهيب إنك من سي إس دي 2012 أو 2013
ربنا يخليك ليا يا رب
:****
لا مثالية ولا حاجة والله، أنا وحشة أوي والله بس ربنا اللي بيسترني :( ء
يظن الناس بي خيرا وإني ** لشر الناس إن لم تعفُ عني
بلاش نخلي ناس من برة الدفعة تصوت لحسن بإذن الله نسبة ترشيحي هتبقى أكتر من 90 % إن شاء الله وهيبقى شكل الناس اللي متضايقة عندي وحش أويييييي
:D++
(ثقة عميااااء)
ههههههههههه
ربنا يخليكم ليا بنات 2012 و 2013 ، بجد هتوحشوني أوييييي
انتم محليين الكلية
:)

Anonymous said...

yes Faraset el Mo2mna :D akid CSD mahi el 7warat di bte7sal 3andna bardo hwa el ksm da kda :D

w y5aliki ya Fadwa tab3an ya3ni isAllah teksaby bektsa7 90% shwaya 2ooli 99% :D

msh 3arfa el kesm mn 3'irk hayb2a 3amel ezay :( eb2y t3ali zoorina ba2a e7na lsa mshwarna kbeeeer

Guess who ?? lama ashoofk isAllah ha2olk ana min ba2a :D

Anonymous said...

يا بنتي أنا عرفتك من أول كلمة
;-)
أنا اللي هقولك انت مين
:D
من عينيا، معلش مقصرة معاكم السنة دي بس زي ما حكيتلك، مش عارفة مالي
يا رب فرج كربي :( ء
لا يا بنتي،12 صوتولي من 56(الحمد لله رضى) وانت أكيييد عارفة السبب
:P++ :D++
:)
سمر والباش مهندس أحمد قطب كسبوا ما شاء الله
:)
والله يستاهلوا المنصب دة أكتر من أي حد تاني ما شاء الله
فعلا مثاليين مع الناس كلها ربنا يسعدهم في كل حاجة :) ء
ربنا يوفقهم يا رب يكسبوا على باقية الكلية كدة ويرفعوا راسنا أصلهم دلوقت بيمثلوا كل سي إس دي
وإن شاء الله هما قدها وقدوووود
:)
بعدين تعالي هنا، مش اتفقنا ما فيش فرانكو ؟؟؟ دانا الحمد لله خليت 4-5 يبطلوا يكتبوها خااالص (على الأقل لما بيكلموني) عشان أنا بيجيلي شلل لما بقرأه وبحس إني محولة
ربنا يوفقك يا رب يا رب وأشوفك في أعلى المراتب في الدين والدنيا والآخرة
يا رب يا رب
لك حبي
:*****

Post a Comment

comments are always welcomed :)