عروس البحر الأبيض

عروس البحر الأبيض

Thursday, October 28, 2010

افتكريييييي


الحمد لله، :) أنا مبسوطة أو ي ي ي ي ي ي ي ي ي، ربنا يخليك ليا يا نعم الرفيقة اللي لو لفيت الكون مش هلاقي زييك أبدا والله ... ربنا يحفظك ليا يا رب ونفضل صحاب لحد ما أموت، بجد بحبك قد التنين (لوووول) .... الحمد لله إن في ناس عرفت إني مش أنا اللي رشحت نفسي من نفسي وإن الناس اللي طلبت مني كدة ... الحمد لله إني ما قلتش إني عاوزة أبقى المندوبة لما البنات قالولي هيرشحوني بداية السنة دي ورفضت بشدة إني أترشح عشان ما أدخلش مع المندوب اللي اترشح في انتخابات بقة وممكن تقلب بغم :( ... وأكيد عمري ما كنت هبقى زي أي من المندوبين اللي عدوا عليا ربنا يكرمهم ويجزاهم عنا خير ... أنا فاكرة في سنة تانية الترم الأول لما مرة أحمد العامل قال لي أبلغ البنات حاجة وأنا استغربت أوي اشمعنا طالبها مني أنا، راح قايللي "مش انت المندوبة بتاعت البنات؟؟!!!" بثقة كاملة حسسني فيها إني المندوبة فعلا ... هههههه، هو أنا عارفة أبقى مندوبة على نفسي عشان أبقى مندوبة علي باقية الناس ؟؟؟ الله المستعان ... يا رب اهديني وقني شر نفسي وسددني وثبتني
---------------------------------------
كتير أوي بحس إن نفسي أروح دولة جديدة ما أعرفش فيها أي حد ولا حد يعرفني وأبدأ حياتي من جديد (ممكن أخد اتنين تلاتة من اللي بعرفهم معايا :) ) ... الناس مش مدية الواحد فرصة إنه يتغير ولا عاوزين حتى يحسوا إنه اتغير وكل واحد بيفسر كلام الناس بمزاجه ولسة في ناس بتقولني كلام أنا لا قلته ولا قصدته ... حسبي الله ونعم الوكيل .... الحمد لله، "فمن رضي فله الرضى ومن سخط فله السخط" ... المهم إني أركز على الناس الي برتاح لها وبترتاحلي وأنسى التانيين عشان أقدر على الأقل أكمل السنة دي على خير بعدين يبقى يحلها ربنا
اللهم اكفينيهم بما شئت وكيف شئت وأنى شئت إنك على ما تشاء قدير
-------------------------------------------
أحلى إحساس في الدنيا إن واحد يكرهك عشان انت بتؤمره بالمعروف وبتفكره بربنا ... والله الكره دة ليه لذة غريبة وطعم جمييييل ... اللهم إنا نسألك القبول والثبات وحسن الختام
-------------------------------------
أرجوكيييييييييي



حاولي كل يوم


افتكري على طووول

وإوعي تنسي

2 comments:

الرفيقة said...

OoOoOOOOOOOOOOoooooh till that you are nice ! I'm really embarrassing

ربنا يخليكى ليا :****

Anonymous said...

:)
نور عيني والله
أنا أصلا كتبت الكلام دة وأنا عارفة إنك نادرا ما بتدخلي هنا وإحتمال كبير إنك ما تشوفيهوش
أنا لا نايس ولا حاجة، دي الحقيقة اللي هفضل أقولها لحد ما ألفظ أنفاسي الأخيرة
ما فيش حد في الدنيا وقف جنبي قد ما انت وقفتي جنبي
ما حدش اهتم بمخاوفي حتى لو كانت هبلة غيرك
ما حدش حبني ولا حبيته قدك ما شاء الله
ربنا يجمعنا تحت ظل عرشه يوم لا ظل إلا ظله
:****

Post a Comment

comments are always welcomed :)