عروس البحر الأبيض

عروس البحر الأبيض

Wednesday, June 8, 2011

حاجة تستاهل دموعك


ياااه يا ميمي، قعد سنة ونصف ؟؟ ما شاء الله، ربنا يبارك لهم يا رب ... بس أنا شايفة إنهم غالبا بيزهقوا .... يا ترى هيزهق؟ مش عارفة
-----------------
ربنا يثامحك يا ميمي، خليتيني أمثح ال12 اللي حيلتي .. أجيبهم تاني منين دلوقت ؟؟
بلاش تخليني أشتكيكي ل"ثوثو" D:
-----------------
زي ما قلتلك يا ميمي، اتنين اشتركوا في شراء كراسة بعدين اتخانقوا مع بعض وكل ما حد فيهم يتضايق من أي حاجة أو يفتكر الشخص اللي اتخانق معاه، يقطع ورقة من الكراسة ويحرقها ... مش هامه إن الكراسة بتتأذى ولا هامه إنه أصلا تعب عبل ما جاب الكراسة دي من فلوسه، كل همه إنه يحاول يضايق اللي خاصمه أو يؤذيه ... الكراسة بتتعذب من الطرفين وهي الضحية
------------------
------------------

كتير أوي بنعيط من شدة الفرح، بس أول مرة الواحد يحس إن عياطه دة يستاهل :(

الحمد لله، اللهم زد وبارك واحفظ وثبت :)


-----------------------------------

الحادثة اللي جاية دي منفصلة عن اللي فوق .. فلكم أن تتخيلوا :) اللي فوق كانوا ذكور واللي جايين إناث :)

مش ممكن، بجد ما شاء الله ... ياااااااه، قلبي وجعني كدة من شدة الفرحة وحسيت إني ولا حاجة قدام الناس دي :(، ربنا يثبتهن ويحفظهن يا رب ... لازم تشوفه للآخر، بجد مؤثر أوي أوي بالذات البداية لحد بداية عقد القران والنهايات من عند بداية النشيد

دة حصل في مسقط رأسي، عروس البحر الأبيض المتوسط

"كانوا بيعلمونا في الكنيسة إننا نسجد للقسيس"
"كنا بنلبس لبس معري جدا وكانوا القسس فرحانين بينا جدا"
"أنا كنت بدخل الكنيسة مش عارفة ولا فاهمة بيقولوا إيه، حتى ولادي كانوا مستغربين هما يا ماما بيقولوا إيه"
"نسب المسيح في إنجيل متى غير إنجيل لوكا"
"أنا زوجي كان حاططني فوق راسه وبيجبني جدا بس حسيت إني على غير حق ، على ضلال"
"حسيت بالفرق بين اللي بيحافظ ويخاف على بناته واللي عاملين بناتهم عرض وعرايا"

4 comments:

ثم ثاند :D said...

ليه مش اثم البوثت .. حاجة تثتاهل دموعك :D :P

واحده بتموت في فدوه said...

يا عبيطه يا فيدو :))
وبعدين منا قلتلك بكره يكون عندك مش 12 بس ان شاء الله هيكون عندك العدد اللي انتي عاوزاه باذن الله
وبعدين لو انتي اشتكتيني ل ثوثو انا هاشتكيكي ل....
ربنا يسعدك يارب انا بحبك قوي بجد والله ربنا يحققلك كل اللي بتتمنيه واللي انتي عاوزاه يا رب :*

Anonymous said...

ثم ثاند : عشان الناث ما تقولش عليا معتوهة، خليت العته جوا البوثت أحثن
يا ناث على العثل والثكر

وأنا بمووووووت في الواحدة دي: ربنا يخليك ليا ، بجد أنا في نعمة عظيـــــــمة، اللهم لك الحمد كله
ههههه ، اشتكي يا ثتي وهنشوف إيه اللي هيحثل ... يا رب يـــــا رب، آميــــــن وإياك يا حُبي
I love u, I love u, I love u walahi walahi walahi I do .... الحمد لله على النعمة دي، ربنا بيعوض الواحد والله بحاجات ما كانش ممكن يتخيلها

Anonymous said...

بعدين ربنا يثامحك، مش أنا لثة معيطة لك وقايلة لك إن الناث كلها بتكتب اثمي غلط، تيجي انت كمان كاتباه غلط ؟؟ واااااء
أنا فدوى ى ى ى مش فدوة ولا فدوه
:*****

Post a Comment

comments are always welcomed :)