عروس البحر الأبيض

عروس البحر الأبيض

Tuesday, April 23, 2019

مش هستنى عشرة خمستاشر سنة

لخبطة ... دايما حاسة باكتئاب ... مش عارفة أتناسق معاه ... نفسي أشتغل بس مش عارفة إيه وفين ... أخدت الماجستير من سنة بالضبط ومن يومها قاعدة في البيت ... أنا عندي اكتئاب ... وحساسة قوي ... نفسي أبقى باردة ... 
--------
خدني الحنين بعد السنين جابني هنا ... هنا بلقى نفسي وروحي هنا ببقى أنا ....
--------
قررت أرجع أشخبط هنا تاني ... بيقولوا اعملي حاجة بتحبيها ، وأنا فعلا مش بحب أي حاجة ... سألت نفسي إيه اللي كنت بحبه زمان ... جايز قوي كنت بحب أكتب هنا عشان عارفة إن في حد مهتم لأمري بيقرؤه ... جايز ... بس كنت بتبسط قوي قوي ... حاجة كنت بحب أسمعها "نجحت رغم الضغوط "
-----------
- I wish I can live a careless life without any kind of responsibility whatsoever...

- inner, silent tears

- رب صدفة خير من ألف ميعاد ...

- how paining it is to try and wear a formal face with someone who is supposed to be the closest...

- i miss writing painful thoughts of life events...

- Fadwa: plz dear never never تعايريه بحاجة قالها لك بالذات وهو متضايق ومعصب

- جميل أن تعرف أحدهم فترة جميلة من الزمن ثم ترحل قبل أن تصبح بينكما ذكريات مؤلمة... اشتياق...

- بعض الأشخاص عبارة عن
Depressants
فتحتاج إلى
Anti-them
لتستمر حياتك ...

No comments:

Post a Comment

comments are always welcomed :)