عروس البحر الأبيض

عروس البحر الأبيض

Friday, May 21, 2010

قصاصات شاكرة

Totally speechless !!!
بجد شكرا أوييييييي .. أنا بعد اللي حصل دخلت أنام وقلت حسبي الله ونعم الوكيل من قلبي ولما قمت الفجر لاقيت كمية نصر من ربنا عمري ما كنت أتخيلها !!! :) بجد ناس عمري ما كنت أتخيل انها تتكلم عشاني اتكلمت (ما اعرفش اتكلمت عشاني ولا عشان مين، بس المهم إن في حد حسس الناس إنها المفروض تعقل بقة وتبطل عبث بالناس التانية وتنسى الضغائن اللي مالهاش أي لزمة) ... بجد نفسي أشكرهم أوي بس كفاية إني هدعيلهم من قلبي ... شكرا شكرا شكرا.. وفعلا عندكم حق، أتوقعها مشاكل شخصية أو نفسية ... في ناس بتكرهني من غير سبب بس أنا الحمد لله بحب الناس كلها بردو من غير سبب :) .... الحمد لله، ربنا بيبعت للواحد ناس ينصروه حتى لو ما كانش يعرفهم .... وكمان على المدونة ناس نصريتني ووقفت جنبي من غير سبب (أو بسبب يحتاجني أن أقرأ بين السطور :) ) ..... يا رب لك الحمد كله
--------------------------------------
فعلا : لستم بأكفائنا لنكرهكم *** وفى عداء الوضيع ما يضع
-------------------------------------
صحيح أنا مش في أول السباق، بس ليا الشرف إني لسة في السباق دة، الحمد لله... دكتور ناجي قال في ناس هتقع أو هتبطل تجري ودة أكبر خطر بس الحمد لله أنا لسة في السباق وبجد مش شرط أكون في أوله المهم أنا لسة فيه الحمد لله
-------------------------------
الراضي من الدون دنئ ...
---------------------------------
I miss my grandma so much, she is alive al7amdu li Allah but she's not here now :(((